اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کریم بنزما خداحافظی کرد + عکس

  • کد خبر: ۱۴۰۷۹۴
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
کریم بنزما خداحافظی کرد + عکس
کریم بنزما مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، با پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و قهرمانی آرژانتین در این رقابت‌ها، کریم بنزما ستاره تیم ملی فرانسه از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

بنزما که این دوره از مسابقات جام جهانی را به دلیل مصدومیت از دست داد، امروز با انتشار پیامی اعلام کرد که داستان او در تیم ملی فرانسه به پایان رسیده است.

کریم بنزما خداحافظی کرد + عکس

بنزما از سال ۲۰۰۷ در تیم ملی فرانسه به میدان رفت. این مهاجم که دقیقاً پیش از شروع جام جهانی مصدوم و از ترکیب تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد، هر از چندگاهی در طول جام جهانی سوژه رسانه‌ها بود.

بارها احتمال بازگشت او به ترکیب مطرح شد و حتی پیش از دیدار فینال جام جهانی نیز شایعه شده بود که ممکن است او به قطر برود و به اردوی تیم ملحق شود، موضوعی که از سوی «دیدیه دشان» رد شد.

در نهایت فرانسه در دیدار فینال مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی شکست خورد تا بنزما هم که در تمرینات رئال مادرید حضور داشت، یک روز بعد از فینال خداحافظی خود را به صورت رسمی از بازی‌های ملی رسانه‌ای کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->